Koor De Stadskerk

Binnen De Stadskerk hebben we een enthousiast koor. We repeteren eens in de twee weken op donderdagavond. Anouk Moorlag is onze dirigente en leidt het koor met passie. We zingen geregeld mee in de diensten op zondag en nemen de mensen op die manier mee in aanbidding. Zing je graag en zou je aan willen sluiten bij het koor, stuur een mailtje naar ons mailadres zodat we contact met je kunnen opnemen en meer informatie kunnen geven. Er zijn om de zoveel tijd audities waar je aan deel kunt nemen als je besluit lid te willen worden, en als er ruimte voor is bij het koor.

KERST

Wil je aan het koor-zijn proeven maar (nog) geen lid worden, dan kun je je nu al opgeven voor het kerstkoor. Op 14 en 15 december zullen we met een groot koor samen zingen in de stad (locatie volgt nog), om ook op die manier mensen te bereiken met het evangelie. Het was een fantastische ervaring om mee te maken eerdere jaren, dus zeker een aanrader als je houdt van zingen en het (zingend) vertellen over Jezus’ liefde voor de mensen! De repetitiedata (14 en 28 november (19:30 uur), (12 (19:15 uur), 14 en 15 december (tijden volgen nog), want geef je je op, dan is het wel nodig om daar aanwezig te zijn, naast ook het oefenen thuis. Vul onderstaand formulier in als je mee wilt doen, dan nemen we daarna contact met je op!
Heb je vragen? Neem gerust (en vrijblijvend) contact met ons op via koor@destadskerk.nl.

Ja, ik wil meedoen

• Naam *